Hodnocení obchodu
JM
Jiřina Musilova
Dávám.jedničku s hvězdičkou
JK
Jaroslava Křupková
MM
Milada Martinovská
VR
Věra Rambousková
RŠ
Radka Šírová
Velká spokojenost, sazenice jahod se mají k světu . Zásilka byla hezky zabalená.
Doporučuji
SP
Stanislava Pešková
Velmi.
KB
Květa Bodlákova
ano
MJ
Marie Jurenová
Jahody rostou skvěle. Jsem velmi spokojená.
SK
Silvia Kočíšková
RH
Růžena Horníčková
EM
Eva Křečková MUDr.
Vždy 100%ní kvalita sazenic, výborná komunikace. Vřele doporučuji.
DK
Darina Kolbábková
Jsem velice spokojená, objednávala jsem již několikrát, mám dobrou skušenost a ráda se budu dál obracet na vaše služby. Kolbábková.
AP
Alena Prochazkova
Spokojena
MV
Michaela Volfová
Jahody přišly v pořádku, dokonce v každém balíčku.
Hvězdičku odebírám bohužel za rychlost doručení. V podmínkách je vyskladnění do 48 hodin. Po týdnu, kdy se nic nedělo jsem musela urgovat. Balíček poté přišel do 2 dnů. Děkuji.
MA
Miroslav Adamus
R
Radka S.
JK
Jana Kučerová
Jsem moc spokojená, balík došel v pořádku, nepoškozený a super zabalené rostlinky. Moc děkuji a přeji ať se daří. S pozdravem Jana K.
KK
Karolina Kubelkova
MN
Marketa Nezvalova
Dobrý den, s nákupem nejsem spokojená, byla to první a zároveň poslední objednávka kterou jsem u vás udělala. Místo 15 kg balíku s hlivou, mi přišlo 4, 7 kg balíček, který v žádném případě není 15 l. Je to z vaší strany pěkný podvod na zákazníka a určitě vás nikde doporučovat nebudu spíše naopak.. S přáním hezkého dne Markéta Nezvalová
IŽ
Ivana Živcová
(Administrátor)
Dobrý den, paní Nezvalová,
prosím, dovolte mi zorientovat se v situaci.
Objednala jste si produkt: Pěstební substrát pro hlívu plicní 15 l, kde pojem 15 l značí objem substrátu, nikoli jeho váhu. Pokud objednávka nesplnila Vaše očekávání, neporozumněla jste popisu, mohla jste, podle práva, kontaktovat naši zákaznickou podporu a odstoupit od smlouvy. Veškeré finance bychom Vám vrátili zpět.
Z jakého důvodu nám tedy udělujete špatnou recenzi, prosím?
Můžete mne klidně kontaktovat na mém soukromém e-mailu, abychom celou věc dořešili.
Děkuji.
Ivana Živcová
Ivana.zivcova@jahodarnabrozany.cz
JH
Jana Havlova
Dobrý den vše je pěkně ,ale Orlicek je mizerný ten musím zachraňovat je to škoda chtěla jsem ho darovat ale to nejde jinak dobré děkuji Jana Havlová
IŽ
Ivana Živcová
(Administrátor)
Dobrý den, paní Havlová,
v jakém slova smyslu je orlíček "mizerný", prosím?
Řešila jste Vaši nespokojenost se zákaznickou podporou? Kolegyně by jistě dokázaly najít takové řešení, abyste byla spokojená na 100%.